2009/06/08

Gaur Guggenheim Museoan "Artea Ikasbide" erakusketari hasiera eman diotela eta, 5.E-koek bertan pasatu dugu eguna.

Prentsaurre bat izan ondoren, lunch bat eskeini digute eta azkenean, guk eta gure Autonomia Erkidegoko beste zortzi eskolako haurrek egin dituzten lanak ikusteko aukera izan dugu.

Aurten Jon Mantzisidor artistarekin, artea eta gure hizkuntza lotzen, jarduera batzuk landu ditugu. Esaterak0, linternak eta gure mugikorretako argia erabiliz, mezu batzuk jauti genituen airera marrazki sinboliko baten edo letra batzuen bitartez. Eta, patioan, guk egindako graffittiak ikus ditzakezue.

GURE LANEN ERAKUSKETA GUGGENHEIMen ZABALIK EGONGO DA EKAINAREN 9TIK ABUZTUAREN 23RA.

     
                              

9 comentarios:

  1. Marga eta Rakel15:27

    Oso pintxo goxoak jan dituzue, zer nolako inbidia, gose gara.

    ResponderEliminar
  2. Maider eta Maria12:10

    Bai oso gozoak zeuden pintxoak.Gainera parkera joan ginen eta zibuetan egon ginen . Telebistan atera ginen, nahi baduzue TVE-en ikusi ahal diguzue.

    ResponderEliminar
  3. Hasier12:12

    Kaixo Hasier naiz. Ni Guggengeimen eskolakoekin egon naiz eta tve-ko erreportariak elkarrizketa bat egin zidaten eta telebistan atera nintzen nire lagunekin batera.

    ResponderEliminar
  4. Unai eta Ander12:15

    Oso janari ona eman digute jateko eta edariak ere.Gure grafitiak hobetu dituzte eta oso politak geratu dira.Telebistan atera gara.Guggenheimetik atera ondoren zibuetara joan gara.

    ResponderEliminar
  5. Jorge eta Elier12:16

    Kaixo Elier eta Jorge gara.Atzo gugeheinera joan ginen gure lanak ikustera,Elkarrisketa egin ziguten TVN1-koan oso onodo pastu genuen

    ResponderEliminar
  6. KOLDO ETA ARITZ12:17

    Guk oso ondo pasatu genuen Guggenheimen, parkean jolasten eta gure gauzak ikusten.

    ResponderEliminar
  7. Leire 5.E19:29

    Nik oso ondo pasatu nuen guggenheimen eta gainera han eman ziguten janaria oso gozo zegoen,ere egon ginen guggenheimen ondoan zegoen parkean jolasten eta argaskiak ateratzen.

    ResponderEliminar
  8. unai 3.e16:40

    zelako morroa nik ere nahi dut joan.

    ResponderEliminar
  9. miren 3.e18:14

    Kaixo : Nire lagunak eta ni astelehenean joango gara urdaibaira eta oso ondo pasatuko dugu .

    ResponderEliminar